Waar het hart van vol is…

… loopt de mond van over.

Zo gaat het bekende spreekwoord. En ik kan zeggen dat voor mij niets minder geld. De reden dat ik al een tijdje niets meer post is omdat ik helemaal niets anders meer aan mijn hoofd had dan het ene ding waar ik nog niets over kon zeggen! En probeer dan nog maar eens wat te schrijven.

Ondertussen mag mijn grote nieuws er wel uit. Eindelijk. En zowat iedereen in de omgeving weet het ook. Dus kan ik er hier ook over vertellen!

*Drumroll please*

Er komt een ieniemienie klein babytje bij in mijn eigen gezinnetje!

Ik ben er ongelofelijk blij mee, momenteel zijn we bijna halfweg in het aftellen naar wat het spannendste avontuur van mijn (ons) leven zal worden! Af en toe zal ik er hier ook over schrijven, maar het zal niet het hoofdonderwerp worden. (Want je, ik ben zo goed in voornemens en ik houd me er altijd aan als ik iets zeg hier. Not.)

Dus nu dit gezegd is, komt er hopelijk weer van alles anders mijn hoofd in gesprongen waar ik over kan schrijven en is er niet constant de gedachte “nee, dat kan/wil ik nog niet zeggen”.

O ja, dit zal ik jullie niet onthouden:

Echo 12w

Tot snel!

Lieve groetjes,

Aislynn

Plaats een reactie